Avui començaré una sèrie d'articles relacionats amb tot el mon que envolta la Imatge. En aquest primer, tractaré sobre el perquè d'aquesta activitat en l'actualitat i el paper que hi tenim els professionals que ens hi dediquem.
Què entenem per Imatge?
Podríem definir-ho com el "conjunt de qualitats que ens transmet una persona o col-lectiu de persones". Així mateix serà aplicable aquesta definició a allò que les Empreses, Institucions, Associacions, etz., també ens transmeten.
Quan aquesta Imatge i alguna de les seves qualitats ens provoca sentiments d'admiració, s'arriba a la Bellesa.
La Imatge Personal doncs, es caracteritza per tenir dos components o parts:
L'Objectiva o imatge pròpiament dita. Es lo que nosaltres veiem.
La Subjectiva o Bellesa, que provoca amb nosaltres sentiments quan la observem.
Els professionals que ens dediquem al assessorament de la imatge, haurem d'actuar sobre la part Objectiva per aconseguir que la imatge actual del nostre client es transformi, es millori, a fi i efecte de arribar als objectius proposats per les dues parts.
Necessitarem treballar la imatge externa; el vestuari, els complements, el cabell, el maquillatge, etz.
Treballarem a fons les expressions, entenen per expressions, la forma de caminar, la postura corporal, el moviment de les mans quan ens expressem amb la veu. El seu to.
Tot això comporta un estudi molt acurat del client, ja que la suma de la imatge externa més l'expressió ens conformarà l'Actitud. El ¨Saber Estar" de cada persona o col-lectiu.
La societat actual demanda oferir i complir cada vegada més, determinades actituds que reflecteixin determinats valors que siguin acceptats per tothom. Es per això que es més necessari que mai, pogué comptar amb bons professionals en aquest camp.
Les despeses que comporta un estudi d'imatge, son molt menys costoses de lo que generalment es pensa. En canvi, els beneficis que s'obtenen compensen amb escreix el cost.
Recordo una bona amiga que entrar a treballar en una entitat financera suïssa. A part de la valoració dels seus coneixements professionals i d'idiomes, una de les condicions que signar en el contracte,en primer lloc, va ser el mantenir determinada imatge personal. Forma de vestir, maquillatge, pentinat, etz.. Complir amb uns requisits molt específics d'imatge i actitud, d'acord amb els del Banc.
Els clients d'aquestes entitats en el país helvètic, no sols demanden una professionalitat en el tractament de les seves inversions, si no també que la imatge i l'actitud dels gestors dels seus diners, estigui d'acord amb la serietat i els valors propugnats per l'Empresa.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada